Friday 27 October 2017

DAYS 5

Jumaat, 27 oktober 2017. kalau diikutkan pagi ni aku kena susun buku mengikut kategori untuk direkodkan dalam sistem. Puas jugak la aku pikir macam mana nak susun and aku postpone buat benda tu.


Buku-buku ni la aku kena susun untuk direkodkan.

     Memandangkan Cikmat tengok aku duk relax macam penganggur, Cikmat suruh aku buat power point berkaitan aktiviti-aktiviti yang dilakukan oleh MBC . Cikmat suruh buat tu sebab dia nak buku kan satu buku tentang "PERJALAN MBC".So aku buat benda ni sampai ke petang. HAHA Sebab banyak sangat gmba nye . Nak kena susun ikut bulan and tahun.


Buat cenngini je power point tu. Ni pun baru je separuh. banyak lagi gambar yang belum buat. Esok sambung buat lagi..


     Dan aku nak pengalaman balik hari ni, aku rasa tak selesa dengan sorang mamat ni. Dia pun bawa motor juga.Bila aku bawa motor potong motor dia,dia potong aku balik. Kiranya macam berlumba lumba laa. Padahal aku bukan nak lumba dengan dia.Bila aku bawa motor perlahan dia perlahan kan motor dia,supaya aku potong dia. Eeeee... annoying gila. then sempat kenyit mata pulak tu. seram hakakkkk. aku buat bodoh jelaa. Then sampai satu simpang dia masuk simpang tu, and aku straight. Huhh.. lega hakakk. Nasib dia tak ikut aku.

1 comment:

  1. Hahahah..... power point ini belum selesai lagi sehingga komen ini ditulis.

    ReplyDelete

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.